Dr. Pedro Reinares

Llicenciat en Publicitat per la Universitat del País Basc, Doctor en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat Complutense de Madrid i Màster en Màrqueting estratègic per la Universitat Autònoma de Madrid.

Ha escrit més de 80 articles sobre màrqueting, comercialització i comunicació en revistes com “Màrqueting + Vendes”, “Internacional Journal of Retailing”,”Journal of Medical Màrqueting”, etc.Viatja amb regularitat als països d’Amèrica del Sud com a consultor i ponent d’organismes públics. És professor col·laborador del principal màster i postgrau de l’àrea de màrqueting a Espanya. Pertany al Claustre de professors associats de l’Institut d’Empresa (IE), Escola de negocis situada en rànquings de prestigi entre les cinc primeres del món.

Actualment és professor titular de l’àrea de Comercialització (Departament d’Economia d’Empresa) a la Facultat de CC. Jurídiques i Socials de la Universitat Rei Juan Carlos.

Ha publicat en l’àmbit internacional: “Comunicació a Internet”, Paranimf Thomson Learning, Madrid. 2001; “Màrqueting Relacional”, Vestíbul Prentice-Hall Finantial Estafis, Madrid 2002.(2 edicions i 4 reimpressions); “Gestió de la comunicació comercial”, Mc Graw-Hill. Hispanoamèrica. 1999.(Manual de referència); “ Fonaments bàsics de la gestió publicitària en Televisió”, ESIC, Madrid 2003 i “Els 100 errors del CRM”, ESIC, Madrid 2005 ( traduït al francès i portuguès).

Contacte